AGROCHEMA-SHOP.cz – elektronický obchod družstva Agrochema  |  Rychlé kontakty: +420 568 627 026 (Obchodní oddělení výroby pesticidů, p. Jan Špaček)

Vítejte! Přihlásit  |  Košík

  • Jazyk:
  • cs

Obchodní podmínky

Dodavatel zboží

AGROCHEMA, družstvo
Studenec 187
675 02 Koněšín
IČO: 00140368
DIČ: CZ 00140368
Číslo účtu: 2113711/0100
Bankovní spojení: Komerční banka exp. Třebíč
Registrace u krajského soudu v Brně oddíl  DrXXXVI, vložka 1436

Uskutečnění objednávky

Kupující může uskutečnit objednávku přes e-shop, e-mailem nebo telefonicky na čísle 568 627 026, 568 627 926 s udáním dodací adresy (dodací adresa může být odlišná od adresy fakturační), telefonického kontaktu a přesné specifikace zboží.

Cena

Za dodané výrobky budou fakturovány ceny dle ceníku družstva AGROCHEMA platného v době dodávek zboží.

Při vyšších odběrech je cena stanovena v kupní smlouvě.

Náklady na dopravu zboží hradí odběratel.

Expedice zboží

Zboží, které je skladem, expedujeme do 3 pracovních dnů od obdržení objednávky. V případě, že požadované zboží není skladem, expedice je uskutečněna zpravidla do 7 dní. V případě delší dodací lhůty nebo nedostupnosti zboží u našich obchodních partnerů Vás budeme kontaktovat telefonicky nebo e-mailem.

Doprava a platby

Českou poštou bez dobírky, tedy platba kartou (Česká republika): při převzetí zboží zaplatíte doručovací službě poštovné od 75,– Kč do 230,– Kč.

Českou poštou na dobírku (Česká republika): při převzetí zboží zaplatíte doručovací službě poštovné od 120,– Kč do 290,– Kč.

Českou poštou na dobírku (Slovensko): při převzetí zboží zaplatíte doručovací službě poštovné od 240,– Kč do 400,– (cenný balík).

Veškeré ceny České pošty jsou dle platného ceníku, které jsou pravidelně aktualizovány.

Přepravní službou: zboží zaplatíte předem, zasláním na účet (viz. Dodavatel zboží). Po přijetí platby Vám zboží zašleme. Přepravné si platí příjemce sám po obdržení zboží od dopravce.

Osobní odběr: zboží zaplatíte v hotovosti při osobním vyzvednutí na adrese (viz. Dodavatel zboží) po telefonní či e-mailové domluvě.

Reklamační řád

Případné reklamace vyřídíme v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po  jeho  převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Tyto vady je kupující povinen nám neprodleně hlásit.

Za vady vzniklé přepravou neručíme.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nesprávným použitím výrobku a nesprávným skladováním.

Postup při reklamaci

Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem. Zboží zašlete v originálním balení jako obyčejný balík (ne na dobírku) na naši adresu (viz. Dodavatel zboží). Do zásilky přiložte kopii faktury a uveďte důvod reklamace. Vaši reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od jejího nahlášení.


DomůDomů

Košík  

(prázdný)

Heuréka - Ověřeno zákazníky